2018. október 25., csütörtök

Tóth Eszter – Lord Eisenwell titka

Az Aranymosás Irodalmi Magazinban megjelent Tóth Eszter legújabb novellája egy szilveszteri vacsoráról, egy frissiben megismert vőlegényről... és persze, hogy a vége happy end legyen: a beteljesült szerelemről.

Részlet a novellából:

"Semmi kedvem sem volt az Eisenwell kastélyban tölteni a szilvesztert. Mégis, amint az óra elütötte a kilencet, már a családi hintónkban ültem a legszebb, halványkék estélyi ruhámban, feltűzött hajjal és arany ékszerekkel teleaggatva. Utáltam az összes csilingelő micsodát, pedig anyához képest még mindig egész visszafogottan festettem. Ő leginkább egy aranyműves cégérének illett volna be.
– Ez annyira kellemetlen – mondtam, miközben a hintó bekanyarodott az Eisenwell kastély behajtójára. – Tényleg el kellett jönnünk?
– Karoline, hogy kérdezhetsz ilyet? – csattant fel anyám. – Épp itt az ideje, hogy bemutassunk a vőlegényednek.
– Nem a vőlegényem – morogtam."


Ha kíváncsi vagy a folytatásra, olvasd el az Aranymosás Irodalmi Magazinban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése